13.04.2020. Курс за вибором "Географія рідного краю".
Тема: Освіта, наука і культура: головні освітні, наукові та культурні
заклади й установи своєї місцевості (району, області).
ДЗ:
опрацювати § 27, запитання 1, 2; пошук інформації в мережі Інтернет.
08.04.2020. Географія, 11 клас.
Практична робота №
9. Аналіз картограм народжуваності, смертності, природного
приросту, густоти населення, урбанізації
в Україні.
ДЗ: опрацювати § 28; виконання практичної роботи; завдання в Google Classroom.
Дослідження:
ДЗ: опрацювати § 28; виконання практичної роботи; завдання в Google Classroom.
Дослідження:
1. Сучасна географія трудової еміграції з
України.
07.04.2020. Географія, 11 клас.
Тема: Особливості
населення України. Демографічна політика в Україні. Система
розселення. Міські агломерації,
урбанізація, субурбанізація і джентрифікація. Особливості сільських населених пунктів.
ДЗ: опрацювати § 28 (5-7); завдання в Google Classroom.
Працюю з картою
Працюю з картою
Використовуючи
шкільний атлас та офіційні відомості Державної служби статистики України,
позначте на карті України міста, у яких за роки незалежності постійно зростало
населення. Поясніть значення географічного положення в цьому процесі.
Шукаю в Інтернеті
За допомогою
офіційного сайту Головного управління статистики у вашій області дослідіть
міграційні процеси у 2000-і роки. Які закономірності ви виявили? Назвіть
головні напрямки міграції населення вашої області.
06.04.2020. Курс за вибором "Географія рідного краю", 5 клас.
Тема:
Обслуговування населення: транспорт, зв'язок, торгівля, побутове
обслуговування, комунальна служба, охорона здоров'я.
ДЗ: опрацювати § 26, запитання 3, 8*; пошук інформації
в мережі Інтернет.
31.03.2020. Географія, 11 клас.
Тема уроку: Особливості населення України. Кількість населення України. Відтворення населення. Міграційні процеси в Україні. Особливості вікового і статевого складу населення України. Демографічна політика в Україні.
ДЗ: опрацювати § 28 (1-4); Працюю за картою; завдання в Google Classroom Дати письмово відповіді на запитання.
Тема уроку: Господарство. Розвиток господарства. Промисловість. Сільське господарство. Опрацювати § 25, запитання 3, 4; пошук інформації про примисловість Новгород-Сіверщини в мережі Інтернет.
18.03.2020. Географія, 11 клас.
Тема уроку: Україна: територія,
політико-географічне положення, устрій. Українська держава і територія держави
України. Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне,
сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України. Реформування
адміністративно-територіального устрою України.
Презентація до уроку:
ДЗ: опрацювати § 27, пройти тестування в Google Classroom "Україна:
територія, політико-географічне положення, устрій".
1. Робота
з картою. Користуючись картою
шкільного атласу, встановіть, які країни, що межують з Україною, є членами
НАТО. Коли вони приєдналися до цього військово-політичного блоку?
2. Шукаю
в Інтернеті. За даними офіційного
сайту Державної прикордонної служби України встановіть, які пункти пропуску
через державний кордон є діючими. Поясніть їхнє розміщення.
3.
Генерую ідеї. Відслідкуйте
протягом тижня телевізійні канали новин. Розкажіть, з лідерами яких держав
зустрічалися перші особи України (Президент, Прем’єр-міністр, Голова Верховної
Ради) останнім часом. Які питання обговорювали? З лідерами яких країн контакти
на вищому рівні відбуваються найчастіше? Чим це можна пояснити?Тема уроку: Політична географія та геополітика.
ДЗ: Опрацювати параграф 26. Запит. 3-6. Завд. Робота з картою (стор. 158 підр.); завдання в Google Classroom.
16.03.2020. Курс за вибором "Географія рідного краю", 5 клас.
Тема уроку: Господарство. Традиційні заняття жителів краю. Опрацювати § 24, запит. 3, 4.
Презентація до уроку https://drive.google.com/open?id=11JR_QbUYBESIlLbgFwxZ-C6BArF9EGaq
Немає коментарів:
Дописати коментар